Výrobce spotřebního zboží si svou „značku“ musí vybudovat na základě mnohaleté praxe, která musí být podepřena pozitivními zákaznickými ohlasy.
Proč nakupovat značkové autožárovky
Pro někoho je značkový výrobek symbolem prestiže, pro jiného zbytečně drahé produkty, které lze pořídit i levněji. Měli bychom se však na tuto problematiku zaměřit „zdravým selským rozumem“, využít silných stránek a informovat se i o těch slabinách tradičních značek, které na celosvětovém trhu působí s různou měrou popularity.
Autožárovky jsou specifické zboží – jestliže zakoupíte keramický hrnek nebo módní tričko s potiskem, a nejeví známky poškození z výroby či při transportu, při šetrném zacházení je velmi málo pravděpodobné, že jej kvůli opotřebení budete muset za několik týdnů vyhodit do kontejneru s komunálním odpadem. U žárovek je to mnohem složitější, výrobní proces totiž záleží na celé řadě podmínek a právě značkoví výrobci mohou zaručit prvotřídní jakost, deklarovanou dobu provozu a technické parametry. S neznačkovou žárovkou vstupuje do hry riziko vzhledem k tomu, že nejste obeznámeni s podmínkami výroby v neznámém prostředí.
Renomovaný výrobce má své vlastní vývojové prostředky – renomované značky, jako je Tungsram, Philips či Osram, mají své vlastní vývojové týmy, laboratoře, a snaží se poskytnout zákazníkům důkladný servis a obstát tím pádem v silném konkurenčním prostředí. Se značkovým výrobkem Osram H7 je to zkrátka sázka na jistotu.
V nabídce jsou i nadstandardní typy s mimořádnými parametry – aby byla autožárovka ve shodě s legislativou a zároveň neoslňovala protijedoucí automobily a nabídla dostatek světla pro komfortní pocit z jízdy, není tak snadné zajistit. Vyžaduje to mnoho zkušených odborníků, kteří se této problematice věnují na profesionální úrovni. Kvalitu jejich práce pak prověřuje praxe a spokojení zákazníci, kteří se také rádi pochlubí „dobrým nákupem“ na Internetu.